Betekenisvolle leeromgevingen.
We ontwerpen betekenisvolle leeromgevingen waarbij het leerproces optimaal wordt bevorderd en nieuwsgierigheid wordt opgewekt. Er is ruimte voor interactie en betrokkenheid. De leeromgeving moet bijdragen aan het stimuleren en uitdagen tot experimenteren, creativiteit en onderzoek.
We ontwerpen duurzame en gezonde onderwijsgebouwen, waar leerlingen en studenten niet alleen leren over duurzaamheid uit boeken, maar het met eigen ogen kunnen zien en ervaren.

Ruimte voor verschillende leerstijlen en leervormen.
Plekken om met medeleerlingen of medestudenten te kunnen samenwerken, ruimte voor spontane ontmoetingen, groepsworkshops of grotere bijeenkomsten, ‘maker-spaces’; een onderwijsgebouw moet flexibel zijn in gebruik en in tijd om veranderende behoeftes op een eenvoudige manier te faciliteren.


"Een leeromgeving ontwerpen wij mét de gebruiker en voor de gebruikers. Samen leveren we Vakwerk binnen de gestelde kaders!"

"Hier kunnen wij echt een toegevoegde waarde leveren, vanuit onze ervaring als architect maar ook door wat we zien bij onze kinderen."



